MY 1120 forlader Randers Station en kold februardag i 1992.
MY 1120 blev bygget af Nydquist & Holm AB i Sverige på licens af General Motors med danske underleverandører. Frichs byggede midterste del af vognkassen, ramme og bogier. Fra og med 1105 leverede Thrige banemotorer og Titan hjælpegenerator mv. 1101-1105 blev leveret med GM´s 16-cyl. dieselmotor type 567B på 1.500 hk. Fra 1106 leveredes type 567C på 1.700 hk. Fra 1145 leveredes type 567D på 1.950 hk. Motoren drev en generator, der producerede strøm til banemotorerne. Fra og med MY 1125 (1957) blev nummeret påsat fronten.
Ankom 1/9-56 til Helsingør. Øst 1956-88. Designmalet 1984. Vest 1988-97. Miljørenoveret 1995 og døbt "Else" efter maler på Cvk Ar Ole Olesen´s hustru. Hensat 1996 i Århus. Udr. 1996. Solgt 1997 til PBS MY 1120. Tønder 1997-2001. Motor lagt i PBS MY 1148 2000 i Tønder. 2001 til Tønder Bank Leasing. Tinglev 2002-03. Tønder 2004-05. Ophugget 2005 i Tønder.
Effekt: 1950 hk. Længde: 18,9 m. Akselfølge: A1A-A1A Tjenestevægt: 101,6 tons Hastighed: 133 km/h Antal: 59 stk.